Bank Spółdzielczyw Bystrej

Logowanie do e-konta

Dzisiaj jest: poniedziałek, 19 października 2020r. Godzina: 00:12

Aktualności

UWAGA !!! Zmiana oprocentowania rachunków bankowych. Dodane: 13.08.2020, o godz. 11.08.26

Uwaga Klienci !!!

Zarząd Banku Spółdzielczego w Bystrej ogłasza, że od dnia 1 września 2020 r. nastąpi zmiana oprocentowania rachunków bankowych.

UWAGA KLIENCI TANIE NATYCHMIASTOWE PRZELEWY BLUECASH !!! Dodane: 21.07.2020, o godz. 01.07.37

Zachęcamy Państwa do skorzystania z przelewów natychmiastowych typu BlueCash.

Przelewy typu BlueCash realizujemy w złotówkach na konta w innych bankach w Polsce za wyjątkiem przelewów na rachunki Urzędów Skarbowych i ZUS.

Wartość jednorazowej transakcji nie może być wyższa niż 10.000,00 zł.

Przelewy realizowane są już w 15 sekund z banku do banku, z konta na konto  – 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Koszty przelewu typu BlueCash liczone według Tabeli prowizji i opłat bankowych Banku Spółdzielczego w Bystrej.- są wielokrotnie niższe od przelewów SORBNET.

 

Uwaga Klienci EBO !!!! Dodane: 01.07.2020, o godz. 01.07.56

Informujemy, że w niedzielę 5 lipca 2020 o godzinie 20:00 zostanie zaktualizowany certyfikat serwera EBO Token PRO. 

Wobec powyższego, prosimy o natychmiastowe zaktualizowanie EBO Token PRO do wersji 1.0.19  – w innym przypadku  korzystanie z

bankowości internetowej   będzie niemożliwe.

Kalkulator subwencji w ramach tarczy PFR Dodane: 07.05.2020, o godz. 12.05.38

KALKULATOR SUBWENCJI W RAMACH
TARCZY FINANSOWEJ PFR
DLA KLIENTÓW
BANKU SPÓŁDZIELCZEGO W BYSTREJ

 

Nie jesteś pewien, ile możesz otrzymać w ramach subwencji #TarczaFinansowaPFR? Skorzystaj z naszego prostego kalkulatora. Wpisz niezbędne dane o firmie, a maksymalna kwota subwencji wyliczy się sama: www.grupabps.pl/wsparcie-dla-klientow/kalkulator

W serwisie Grupy BPS dla naszych Klientów znajdziesz jednak znacznie więcej. Co ważne, informacje te są stale aktualizowane – sprawdź „Materiały pomocnicze” oraz propozycje bezpłatnych szkoleń online, dzięki którym lepiej odnajdziesz się w aktualnych działaniach pomocowych związanych z epidemią. Zapraszamy: www.grupabps.pl/wsparcie-dla-klientow

 

Zarząd Banku

T A R C Z A ______F I N A N S O W A____PRF Dodane: 23.04.2020, o godz. 01.04.25

TARCZA FINANSOWA PRF
Informacja dla przedsiębiorców – jak się przygotować?

Już wkrótce banki współpracujące z Polskim Funduszem Rozwoju rozpoczną przyjmowanie wniosków od mikro, małych i średnich firm zatrudniających od 1 do 249 pracowników o udzielenie wsparcia
w ramach Tarczy Finansowej PFR. Realizowany w ramach Tarczy Antykryzysowej kolejny program pomocowy, finansowany przez PFR o łącznej wartości 100 mld zł, skierowany jest do ok. 670 tys. polskich przedsiębiorstw, które ucierpiały w wyniku pandemii koronawirusa.
Wniosek oparty jest na oświadczeniach przedsiębiorcy, a całość procesu odbywać się będzie online. Szczegółowe zasady programu oraz wzory dokumentów będą przedstawione po uzyskaniu zgody Komisji Europejskiej na realizację programu. Informacje o rozpoczęciu przyjmowania wniosków
i bankach uczestniczących w programie ogłoszone zostaną na stronie www.pfr.pl.
Jak się przygotować do złożenia wniosku w ramach Tarczy Finansowej PFR?
1. Upewnij się że Bank posiada aktualne, zgodne z wpisem w rejestrze dane Twojej firmy.
2. Upewnij się że posiadasz aktualne pełnomocnictwo do reprezentowana Twojej firmy
i dysponowania środkami w banku.
3. Upewnij się że posiadasz aktywny dostęp, czyli login i hasło do bankowości internetowej dla firm.
4. Sprawdź, czy Twoja firma prowadziła działalność na dzień 31 grudnia 2019 r.
5. Przygotuj dane finansowe swojej firmy, w szczególności m.in. o wysokość obrotów gospodarczych w wybranych miesiącach oraz o liczbę zatrudnionych pracowników w przeliczeniu na pełen etat
(w tym zatrudnionych na umowy cywilnoprawne).
6. Upewnij się, że nie nasz zaległości z płatnościami podatków i składek na ubezpieczenia społeczne.

  UWAGA!
Ponieważ podstawą weryfikacji wniosków i oświadczeń, które wpływają na przyznanie subwencji
w ramach Tarczy Finansowej PFR i jej wysokość są rejestry publiczne, ważne jest, aby przedsiębiorca, który będzie się ubiegać o jej przyznanie złożył deklarację VAT w czasie, który pozwoli na jej przetworzenie i zatwierdzenie przez Ministerstwo Finansów.
deklaracje: VAT-7 za marzec br. i VAT-7K za I kwartał br. można składać już od 1 kwietnia 2020 r.
deklarację VAT-7 za kwiecień można złożyć już od 1 maja 2020 r.

Więcej informacji na stronie www.pfr.pl/tarcza

Informujemy o możliwości składania reklamacji za pomocą poniższego linku :

https://pfrsa.pl/aktualnosci/informacja-polskiego-funduszu-rozwoju-na-temat-realizacji-tarczy-finansowej-pfr-dla-mikro-malych-i-srednich-firm-oraz-procedury-wyjasniajacej.html

Wniosek o pomoc w spłacie odsetek od kredytów w RB -dla podmiotów gospodarczych Dodane: 03.04.2020, o godz. 04.04.29

Pobierz wniosek

Wniosek o wakacje kredytowe w związku z pandemią -dla podmiotów gospodarczych Dodane: 29.03.2020, o godz. 07.03.48

Pobierz wniosek

Wniosek o wakacje kredytowe w związku z pandemią -dla osób fizycznych Dodane: 25.03.2020, o godz. 02.03.08

Pobierz wniosek

Wyłudzenia – KORONAWIRUS – Przeczytaj!!! Dodane: 17.03.2020, o godz. 08.03.21

KOMUNIKAT

ZARZĄDU BANKU SPÓŁDZIELCZEGO W BYSTREJ

 

Uwaga na wyłudzenia „na koronawirusa”

Obecnie obowiązujący stan zagrożenia epidemicznego wykorzystują oszuści. To dla nich okazja do wyłudzenia loginów i haseł do bankowości za pomocą fałszywych stron płatności.

Jak działają oszuści?

 

  • Używają komunikatów i fałszywych informacji związanych z epidemią koronawirusa. Podszywają się pod instytucje zaufania publicznego takie jak banki, urzędy państwowe, centralne oraz lokalne.
  • Wysyłają wiadomości SMS, w których zawarte są linki prowadzące do fałszywych stron. Celem tego jest wyłudzanie loginów i haseł do bankowości internetowej, a także kodów autoryzacyjnych dających możliwość zatwierdzenia przelewów na rachunek przestępców.
    W niektórych przypadkach linki mogą prowadzić do stron zawierających złośliwy kod powodujący przejęcie urządzenia klienta, na którym otrzymał wiadomość. Powołują się na działania Rządu, Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) lub powszechną akcję szczepień ochronnych.
  • Przejmują konta na Facebooku, a następnie proszą naszych znajomych o przelanie pieniędzy powołując się na swoją nagłą trudną sytuację.

 

Ofiary ataków, które nie zachowają ostrożności, mogą stracić swoje oszczędności! Ponadto, ujawniając swoją tożsamość przestępcom mogą doprowadzić do wykorzystania jej do zawarcia
w ich imieniu umów i w konsekwencji np. zaciągnięcia zobowiązań finansowych.

 

Pamiętaj, że:

  • jedynymi i prawdziwymi źródłami informacji są komunikaty przekazywane przez służby lub/i zamieszczane na oficjalnych stronach internetowych. Na bieżąco komunikaty przekazują również przedstawiciele władz państwowych
  • sprawdź w pasku przeglądarki, czy adres internetowy, na który się logujesz do bankowości internetowej, zgadza się z adresem strony Twojego banku. Jeśli adres jest inny niż zwykle, nie loguj się na tej stronie – nie podawaj tam swoich danych oraz powiadom o tym swój bank
  • zawsze czytaj bardzo uważnie treść każdego SMSa z kodem autoryzacyjnym.

 

Więcej informacji o wyłudzeniach na stronie Związku Banków Polskich pod linkiem:

https://zbp.pl/Aktualnosci/Wydarzenia/Uwaga-na-oszukancze-ogloszenia-zwiazane-z-epidemia-koronawirusa

U W A G A KORONAWIRUS !!!! Dodane: 13.03.2020, o godz. 09.03.01

KOMUNIKAT

ZARZĄDU BANKU SPÓŁDZIELCZEGO W BYSTREJ

 

Szanowni Państwo,

Mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów oraz Pracowników, zwracamy się z prośbą do Państwa o ograniczanie wizyt w placówkach naszego Banku do niezbędnego minimum.

Nasza prośba podyktowana jest troską o zdrowie nas wszystkich, w kontekście rozprzestrzeniania się w Polsce koronawirusa i co z tego wynika, koniecznością ograniczenia przebywania w miejscach publicznych i większych skupiskach ludzkich.

W zastępstwie osobistych wizyt w Banku oraz Punktach kasowo-kredytowych, zalecamy korzystanie z innych, dostępnych w naszym Banku kanałów kontaktu  z pracownikami:

  • telefonicznego, pod numerami telefonów:
  • (33) 817-12-45
  • (33) 817-13-71
  • mailowego, pod adresem: bank@bsbystra.pl

Ponadto rekomendujemy:

  • realizowanie płatności bez użycia gotówki np. za pomocą karty, poprzez bankowość elektroniczną.
  • wykonywanie przelewów oraz innych operacji bankowych w domu z użyciem konta on-line.

Jednocześnie informujemy, że na bieżąco śledzimy wszelkie komunikaty dotyczące  koronawirusa wydawane przez organy administracji państwowej i służby sanitarne. Naszym celem jest zapewnienie obsługi wszystkim Klientom, mimo niedogodności, z którymi mamy obecnie do czynienia.  

Zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o zastosowanie się do powyższych rekomendacji.

 

Zarząd

Banku Spółdzielczego w Bystrej