Bank Spółdzielczyw Bystrej

Logowanie do e-konta

Dzisiaj jest: środa, 23 czerwca 2021r. Godzina: 03:29

K O R O N A W I R U S

UWAGA KLIENCI !!!

SZANOWNI  PAŃSTWO !!!

Proces umorzeń subwencji udzielonych  w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0

Po 29 kwietnia 2021 r. rozpoczyna się proces umarzania subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0 dla mikro, małych i średnich firm. Proces umorzeń zostanie zainicjowany indywidualnie dla każdej subwencji, w rocznicę wpłynięcia środków na rachunek firmy.

Należy pamiętać, że firmy, których działalność jest wykonywana w jednym lub więcej z 54 kodów PKD, które skorzystały z Tarczy Finansowej PRF 2.0, będą mogły po spełnieniu warunków formalnych skorzystać z 100 % umorzenia subwencji.

Cały proces umorzenia subwencji odbywać się będzie wyłącznie w bankowości elektronicznej firmy, gdzie przedsiębiorcy będą mogli m. in. :

  • Zapoznać się z kwotą umorzenia zaproponowaną przez PFR,
  • Wypełnić, podpisać i wysłać do PFR formularz z wnioskiem o umorzenie,
  • Pobrać decyzję PFR oraz harmonogram spłat PFR w zakresie nieumorzonej kwoty subwencji,
  • Na bieżąco śledzić postęp spłat rat nieumorzonej kwoty subwencji.

Szczegóły na temat umorzeń dostępne są w zaktualizowanym Regulaminie PFR Tarczy Finansowej PFR 1.0 obowiązującym od 28 kwietnia 2021 r.

 

 

TARCZA  FINANSOWA PRF 2.o

 

SZANOWNI  PAŃSTWO,

Informujemy, że Rząd po raz kolejny wprowadził program wsparcia finansowego przedsiębiorstw „ Tarcza finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla mikro, małych i średnich firm”.

Jeżeli prowadzisz mikro, małą lub średnią firmę to możesz złożyć wniosek o bezzwrotną subwencję w ramach Programu Tarcza Finansowa PFR 2.0 w systemie bankowości elektronicznej naszego Banku. To kolejny, po Tarczy Finansowej 1.0., Program wdrażany przez Polski Fundusz Rozwoju, którego zadaniem jest wsparcie firm będących w trudnej sytuacji finansowej w związku z epidemią koronawirusa. W przypadku dużych firm wnioski o finansowanie można złożyć bezpośrednio w PFR na stronie www.pfr.pl/tarcza .

Wnioski można składać od 15 stycznia do 28 lutego 2021 r. za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej naszego Banku.

W załączeniu materiały dostępne dla Klientów, którzy przystąpią do Programu:

 

 

załącznik nr 1 –

Informacja o zasadach Tarcza Finansowa PFR Otwórz załącznik.

załącznik nr 2 –

Lista branż PKD, które mogą ubiegać się o subwencję finansową w ramach Tarczy PFR 2.0. Otwórz załącznik.

załącznik nr 3 –

Q&A czyli najczęściej zadawane pytania Otwórz załącznik.

 

UWAGA   DODATKOWE  DOKUMENTY  DLA  OSÓB  STARAJĄCYCH  SIĘ  O  SUBWENCJĘ  TARCZA  FINANSOWA  PFR   2.0   !!!

 

Regulamin ubiegania się o udział w Programie Rządowym „Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm”.

 

Regulamin-programu-tarcza-finansowa-pfr-20                  Otwórz załącznik.

Odwołanie od decyzji o przyznaniu finansowania

Jeśli otrzymałeś niższą kwotę subwencji od wnioskowanej lub kwotę w wysokości wnioskowanej, możesz odwołać się od decyzji i zawnioskować o różnicę, lub dokonując zmiany danych i oświadczeń składając wniosek odwoławczy. Wniosek odwoławczy musisz złożyć w tym samym banku, w którym złożyłeś pierwszy wniosek. Odwołanie może zostać złożone nie wcześniej niż 1 lutego 2021 r., jednak nie później niż w terminie do dnia 31 marca 2021 r.

Zanim złożysz wniosek odwoławczy – Pamiętaj:

  • wniosek możesz złożyć tylko dwa razy, masz na to dwa miesiące od daty podpisania umowy,
  • jeśli otrzymałeś negatywną decyzję, nie możesz się odwołać – musisz złożyć nowy wniosek,
  • przed złożeniem wniosku należy wyjaśnić z odpowiednimi instytucjami (np. Zakładem Ubezpieczeń Społecznych lub właściwym urzędem skarbowym) rozbieżności danych w rejestrach tych instytucji ze stanem deklarowanym we wniosku oraz upewnić się, że odpowiednie dane zostały uaktualnione w odpowiednich rejestrach.

 

Pełnomocnictwo potwierdzające Twoje umocowanie

Tarcza_2.0-pelnomocnictwo.pdf                    Otwórz załącznik.

\W przypadku, gdy wniosek o subwencję składa w Twoim imieniu osoba inna niż umocowana według Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub Twoje przedsiębiorstwo posiada reprezentację wieloosobową, musisz dodatkowo, przy składaniu wniosku o subwencję finansową złożyć Pełnomocnictwo. Jednocześnie musisz pamiętać, że Pełnomocnictwo można jedynie opatrzyć podpisem kwalifikowanym elektronicznym.

Składanie wniosku o subwencję PFR Tarcza 2.0 dla MŚP       Otwórz załącznik.

Składanie wniosku o subwencję PFR Tarcza 2.0 dla mikrofirm    Otwórz załącznik.

powrót