K O R O N A W I R U S
T A R C Z A _ F I N A N S O W A _ PRF _ 2.0
TARCZA FINANSOWA PRF 2.o
SZANOWNI PAŃSTWO,
Informujemy, że Rząd po raz kolejny wprowadził program wsparcia finansowego przedsiębiorstw „ Tarcza finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla mikro, małych i średnich firm”.
Jeżeli prowadzisz mikro, małą lub średnią firmę to możesz złożyć wniosek o bezzwrotną subwencję w ramach Programu Tarcza Finansowa PFR 2.0 w systemie bankowości elektronicznej naszego Banku. To kolejny, po Tarczy Finansowej 1.0., Program wdrażany przez Polski Fundusz Rozwoju, którego zadaniem jest wsparcie firm będących w trudnej sytuacji finansowej w związku z epidemią koronawirusa. W przypadku dużych firm wnioski o finansowanie można złożyć bezpośrednio w PFR na stronie www.pfr.pl/tarcza .
Wnioski można składać od 15 stycznia do 28 lutego 2021 r. za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej naszego Banku.
W załączeniu materiały dostępne dla Klientów, którzy przystąpią do Programu:
załącznik nr 1 –
Informacja o zasadach Tarcza Finansowa PFR Otwórz załącznik.
załącznik nr 2 –
Lista branż PKD, które mogą ubiegać się o subwencję finansową w ramach Tarczy PFR 2.0. Otwórz załącznik.
załącznik nr 3 –
Q&A czyli najczęściej zadawane pytania Otwórz załącznik.
UWAGA DODATKOWE DOKUMENTY DLA OSÓB STARAJĄCYCH SIĘ O SUBWENCJĘ TARCZA FINANSOWA PFR 2.0 !!!
Regulamin ubiegania się o udział w Programie Rządowym „Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm”.
Regulamin-programu-tarcza-finansowa-pfr-20 Otwórz załącznik.
Odwołanie od decyzji o przyznaniu finansowania
Jeśli otrzymałeś niższą kwotę subwencji od wnioskowanej lub kwotę w wysokości wnioskowanej, możesz odwołać się od decyzji i zawnioskować o różnicę, lub dokonując zmiany danych i oświadczeń składając wniosek odwoławczy. Wniosek odwoławczy musisz złożyć w tym samym banku, w którym złożyłeś pierwszy wniosek. Odwołanie może zostać złożone nie wcześniej niż 1 lutego 2021 r., jednak nie później niż w terminie do dnia 31 marca 2021 r.
Zanim złożysz wniosek odwoławczy – Pamiętaj:
- wniosek możesz złożyć tylko dwa razy, masz na to dwa miesiące od daty podpisania umowy,
- jeśli otrzymałeś negatywną decyzję, nie możesz się odwołać – musisz złożyć nowy wniosek,
- przed złożeniem wniosku należy wyjaśnić z odpowiednimi instytucjami (np. Zakładem Ubezpieczeń Społecznych lub właściwym urzędem skarbowym) rozbieżności danych w rejestrach tych instytucji ze stanem deklarowanym we wniosku oraz upewnić się, że odpowiednie dane zostały uaktualnione w odpowiednich rejestrach.
Pełnomocnictwo potwierdzające Twoje umocowanie
Tarcza_2.0-pelnomocnictwo.pdf Otwórz załącznik.
\W przypadku, gdy wniosek o subwencję składa w Twoim imieniu osoba inna niż umocowana według Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub Twoje przedsiębiorstwo posiada reprezentację wieloosobową, musisz dodatkowo, przy składaniu wniosku o subwencję finansową złożyć Pełnomocnictwo. Jednocześnie musisz pamiętać, że Pełnomocnictwo można jedynie opatrzyć podpisem kwalifikowanym elektronicznym.
Składanie wniosku o subwencję PFR Tarcza 2.0 dla MŚP Otwórz załącznik.
Składanie wniosku o subwencję PFR Tarcza 2.0 dla mikrofirm Otwórz załącznik.
‹ powrót